İçeriğe geç

Etiket: ld

Evi basan karıncayı öldürmek günah mı ?

Evi basan karıncayı öldürmek günah mı? Rahat cevap yok, ama net tartışma var İzmir’de yaz aylarında evine karınca girmeyen varsa ya çok şanslıdır ya da mutfağında hiçbir şey bırakmıyordur. Gerçekçi olalım: bir gün tezgâhta şeker dökülür, ertesi gün mutfakta küçük bir “operasyon ekibi” belirir. Ve o noktada herkesin aklından aynı soru geçer: “Evi basan karıncayı öldürmek günah mı?” Bu sorunun tek cümlelik, herkesin rahatlayacağı bir cevabı yok. Çünkü mesele sadece dini bir hüküm değil; aynı zamanda vicdan, alışkanlık, temizlik kültürü ve hatta biraz da modern yaşamın sabırsızlığıyla ilgili. Ben 28 yaşında, İzmir’de yaşayan, sosyal medyada her konuda fikir beyan etmeyi…

Yorum Bırak
şişli escort
https://tsdyazilim.com https://gaip.com.tr https://fule.com.tr Sitemap
betci giriş